27.4.2010

Nyt meitä on kolme!

Sakari kotiutui eilen ja nimenomaan kotiutui, sillä hyvä kun ovesta päästiin sisään, niin jo löytyi lattialta puruluu suuhun. Sakari on älyttömän reipas poika. Automatkan se nukku, aluks mun sylissä ja sitten jalkatilassa. Minkäänlaista itkua ei päästänyt yli 400 kilometrin aikana, pissat teki ulos kun pysähdyttiin, Olga ja Hippukaan ei pelottanut juuri yhtään. Ja se luottamus mikä kahdeksanviikkoisella pennulla voi olla lähes vieraaseen ihmiseen, on aivan uskomatonta. Kiitos Ellis tästä ihmeestä, jonka elämää saan nyt seurata!

Mummu ja Pappa kävivät jo Sakaria katsomassa ja se murskasi sydämet välittömästi! Pihalla on leikitty samoin kuin sisällä. Ja välissä sitten nukutaan ja sulatellaan uusia kokemuksia. Eka yö suju myös itkuitta omalla petillä, eikä se herättänyt mua kertaakaan.

Olga on ollut myös suurenmoinen, vaikka Sakarin tulo ei sen mielestä tunnu tässä vaiheessa yhtään kivalta, niin se vaan nätisti varottaa, jos Sakari tuppaa liian lähelle. Olen Olgasta tosi ylpeä!

Tässä vielä muutama kuva:
Tytöt tutustuu Sakariin ja Sakari on turvallisesti Tainan sylissä
Panta vähän kutitteli
Ja näin meni matka
Tää on mun koti ja mä oon heti niinku kotonani!

Lemmu ja MuuMuu tuli heti testattua, molemmat oli kivoja!

Sakarilla on petikin, mutta ruokapöydän alla oli hyvä paikka olla mua lähellä

reino käy päänalusesta


Ja tässä MuuMuu saa kyytiä:

5 kommenttia :

Ellis. kirjoitti...

Voi, multa tuli onnenitku, se näyttää niiiin reippaalta. <3<3 Kiitos kuvista, ne tuli perille..

Otso ja Etta kirjoitti...

Ihania kuvia, näyttää gööttinen asettuneen taloksi! Ihan tulee iskä pienenä noista mieleen:) Saanko linkittää teidät Otson blogiin?

Kikka kirjoitti...

Onnea vielä tätäkin kautta, videossa kun MuuMuu sai kyytiä niin taisi kuvaajakin lopussa saada :)

Kiitos tästä päivästä, mieli on nyt niin hyvä että jotta!

Katja kirjoitti...

Ellis, se ON varsinainen reipas riähkä ja sitten nukkuu niinkuin enkeli ;). Eikä tunnu uudet jutut hetkauttavan, kaikkea tarkkaillaan uteliaana.
Susanna, toki saat linkittää. Sakari vois luultavasti olla nimeltään myös Kete Rahkonen, isänsä poika!
Kikka, teidän meno oli ja tulee olemaan hienoa!

Ellis. kirjoitti...

Missä tän päivänen päivitys viipyy?;-D Vähänkö olen riesa? Hähhäähhääh!